24 August 2009

Selamat Bercuti

Agak2nya ramai yang dah balik. Nama dah cuti. . . jadi inilah peluang semua warga Selirik berpindah randah ke destinasi masing2. Ada yang ke hulu, ada yang ke hilir. Masa ini memang semua excited pasal nak relax dan lepak2 dgn merehatkan minda dan tinggalkan semuanya, khususnya pelajaran dan kerja2 di sekolah.

Justeru, saya suka untuk mencoretkan disini tentang kisah pertempuran yang akan anak2 didik hadapi dalam masa terdekat ini. Bagi yang memang nak score banyak A, kena belek2 semua nota dan cuba belajar ikut jadual. Walaupun mungkin x serius sangat tapi biarlah rentak itu masih ada agar kembali ke sekolah nanti, tak lah baru nak masuk gear 1.

Kejayaan di tangan anda. Para guru dan warga sekolah yang lain hanyalah peralatan yang telah sedia dipakai sebelum ini namun ia terserah kepada anda jua akhirnya. Segala pengorbanan dan jasa baik para guru dan staf pergunalah dgn sebijak2nya di MEDAN PERTEMPURAN MINDA anda - PMR, SPM dan STPM. Kejayaan anda adalah kebanggaan kami.

SELAMAT BERCUTI dan SELAMAT MAJU JAYA

0 comments:

Copyright ©2008 - SEK.MEN.KEB SELIRIK | Peti Surat 97 Jalan Selirik , 96800 Kapit , Sarawak.|Tel: 084-796233 Fax: 084-796634